۱۱ پاسخ

آره منم همین بود نی نیم

اره خوبه

سلام عزیزم میشه بگی بچت چند کیلو دنیا اومده؟؟؟

خصوصی چک میکنی؟

عزیزم شما امپول بتا زدی؟

من ۳۲ هفته ۲۰۹۱ بود

اره خوبه من32هفته رفتم 2کیلو کامل بود

اره خوبه من32هفته رفتم 2کیلو کامل بود

من ۳۱هفته ۱۷۰۰بود گفت کمه تامیتونی خودتو تقویت کن

منم ۲۹ و ۶ روز وزنش ۱۵۲۰ بود

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🥰معجزه خدا🥰 مامان 🥰معجزه خدا🥰 ۷ ماهگی
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه🤰😍🥰 مامان تربچه🤰😍🥰 ۳ ماهگی