۷ پاسخ

ففول هم اهن داره هم اسید فولیک خوبه بنظرم کامل تره ولی همون فولیک اسید هم بخوری کفایت میکنه

برنامه ی نیس ک قشنگ واضح مشخص بشه نوشته ها

گروه خونیت B+

فقط یکم خیلییی کم کمخونی که زیاد مهم نیست چون خیلی کمه

همه چیز خوبه فکر کنم

مشخص نیس ک

اصلا مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۲ ماهگی
خدایا دوست دارم خدایا دوست دارم قصد بارداری
یا زهرا 🥺❤️ یا زهرا 🥺❤️ قصد بارداری