از چند ماهگی دیگه آروغ نگرفتید؟؟؟

۷ پاسخ

اخرایه دوماهگی

میگن وقتی بشه بشونیشون

هنوز دارم میگیرم

تا الان گرفتم

۶ماهگی

من ک معمولا نمیگیرم .خداروشکر مشکلی نداره

فکرکنم۳ماهگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی