دوستان انقباض چجوریه؟

۵ پاسخ

درد کمر و دلت باهم نی‌نی هم خودشو جمع میکنه یه جا منظم می‌گیره و ولی میکنه

من ی درد مث پریودی داشتم رفتم انقباض نبود ماه درد بود بهم آمپول پرولوتون دادن کاملا رفت

منم نمیدونم ولی چند روزه اطراف نافم سفت میشه ویکم درد میگیره کمرمم یه درد خفیف میگیره، شما علائمتون چیه

دل درد پریودی و دل‌پیچه میگیره ول میگیره و منظم هم هست

دلو کمر درد میگیره بچه هم خودشو سفت می‌کنه همزمان با درد

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۳ ماهگی
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۰ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۷ ماهگی