بچهای رشت آستانه اشرفیه
خوبین

۵ پاسخ

سلام عزیزم ما یه گروه داخل تو تلگرام مادرای رشتی هستن اگه مایلی بگو ادت کنم عزیزم

ما تو رشت صدا و لرزش پس‌لرزه‌طور داشتیم بعدشم پدافند فعال شد.

زیر نویس نوشت دوتا واحد مسکونی تو آستانه رو زدن

من خودم رشتم شهرک نزدن اگه میزدن صدا میومد

والا خونه ما خیلی صدای خفیف میاد . سیاهکل رو زدن و شهرک صنعتی رشت

سوال های مرتبط

مامان النا👩‍👧 مامان النا👩‍👧 ۱ سالگی
مامان اروین مامان اروین ۲ سالگی
مامان ایلیا آدلیا👶🐣 مامان ایلیا آدلیا👶🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی
مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی
مامان گردو و فندوق🌰🥜 مامان گردو و فندوق🌰🥜 ۲ سالگی
مامان آرتـــ🩵ــین مامان آرتـــ🩵ــین ۲ سالگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی