۹ پاسخ

دکتر هدی طبرستانی کارشون خوبه
دکتر سکینه قنبری هم همینطور

دکتر شیده نصری 👌

چرا همین قائمشهر نمیری
دکتر قلی زاده که دکتر زایمان من بود کارش خوبه
هدیه خنار
سیما رازپوش
اینا خوبن

خانم دکتر طبرستانی
روبروی بیمارستان امیر مازندرانی مطبشونه
به شدت مهربون خوش اخلاق حرفه ای و پیگیر هستن
یا تا خوبت نکنه ولت نمیکنه

همشون اوکین.
دکتر خودم ظبیانیه

ینفشه قریشی

زینب نظری

ظبیانی

سلام مامانی ها گروه مامانای بارداری ساری زدم روبیکا ایدم میدم پیام بدین لینک بدم@Nazin567iاینم آیدی روبیکا هست

سوال های مرتبط

مامان اهورا💜 مامان اهورا💜 ۱۷ ماهگی