سلام ۸ روز تاخیر پریودی دارم.
کی تست بزنم؟

۷ پاسخ

سلام ۱۴ روز از پریودیم گذشته بنظرتون تستم مثبت میشه؟

چقد تحملت بالاس من ۲ روز مونده ۴ تا زدم تا الان🤭خوشبحالتتت

من یه روز تاخیر داشتم زدم خدارو هزار مرتبه شکر مثبت شد چقدر صبرتون زیاده شما

بزن دیگه

بزن تست رو صبح ناشتا بهتر

چقد تحمل داری عزیزم بزن عزیزم 😅🍃

صبح تست بزن انشالله مثبتی

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
بَشه خودَمه🥹💕 بَشه خودَمه🥹💕 قصد بارداری
معجزه خدا🫀 معجزه خدا🫀 قصد بارداری
asma asma قصد بارداری