۳ پاسخ

تاهشت ماهم سرویکس کم بشه پساری میذارن،تا۲۳ هفته هم اورژانسی سرکلاژمیکنن

از ۳۲ ۳۳ به‌بعد فکر کنم

یعنی چی نیاز نیست؟ یعنی کی سرکلاژ برمیدارن یا کی دیگه انجام نمیدن؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل🩷 مامان فسقل🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری