شهراتون آروم شده یا زدن دوباره؟

۹ پاسخ

خداروشکر ارومه😊

خداروشکر آتش بس شد

از اول آروم بودخداروشکر

فلن که خدا بخاد آرومه

فعلا آرومه

شهر ما که از اول هم شکر خدا خبری نبود

انشااله این آرامش بمونه برای هممون

آروم شده.فعلا که گفتن آتش بس

شهر ما اصلا خبری نبود و نیست😐😂

سوال های مرتبط

مامان علی و بهار مامان علی و بهار ۲ ماهگی
مامان علی و بهار مامان علی و بهار ۲ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی