آزمایش انتی،چیه همه باید بدن؟چجوریه

۸ پاسخ

اره عزیزم حتما باید انجامش بدی خیلی مهمه هم سنوگرافیش و هم آزمایشش و بهترین زمانش 12هفتس

بله خیلی مهمه

اره گلم حتما انجام بده برا تشخیص سندروم ها انجام میشه

هم‌خون هم سونو

بله عزیزم باید انجام بشه

حتمانی وجود نداره. فقط از نظر سندرم دان و چندتا بیماری دیگه جنین رو بررسی میکنن‌. خیلی ها انجام نمیدن‌. اگ میتونی مسئولیتش رو بپذیری که خدایییی نکرده اگ مشکل داشت ازش نگهداری کنی میتونی انجام ندی

مکمل سونو. ان تی هست

😐😐 اره عزیزم باید همه هم سونو هم ازمایش رو بدن

سوال های مرتبط

مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری