این آزمایش سلفری چیه واجبه همه باید بدن

۴ پاسخ

افراد بالاي ٣٥ سال و كسايي كه تو خانواده مشكلي داشته باشن يا ازمايش و سونو ريسك زده باشه
من ٤٠ سالمه سلفري دادم

من. نه آنتی رفتم و سلفری نه جنسیت
فقط انومالی رفتم
دکترم گفت واجب نیست بقیه

فکر کنم فقط اونایی که ریسک دارن

ن عزیزم خدایی نکرده کسیک سنو ان تیش مشکل داره میرن سلفری

سوال های مرتبط

مامان آراد🐻🤎 مامان آراد🐻🤎 ۲ ماهگی
مامان دوتا دخمل🤩❤️ مامان دوتا دخمل🤩❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری