سلفری چیه ؟همه باید انجام بدن؟

۴ پاسخ

یا دکتر میگه بعد غربالگری اگر نیاز باشه یا اینکه اگر ازدواج فامیلی دارید یا تو نزدیکانتان مث خواهر برادر مریضی خیلی خاصی دارید بعضیا انجام میدن

نه عزیزم برای اونایی که تو آزمایش NT ریسک نشون میده

من خودم میخوام انجام بدم بجای آزمایش ان تی
هفته دیگه نوبت دارم

ی ازمایش خون ک سلامت جنین تا ۹۹/۹درصد نشون میده
من انجام دادم ن همه نباید انجام بدن
ی سری ها خودشون میخان انجام میدن یکسری ها هم غربالگری اول یا دوم ریسک ناهنجاری میده براشون انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان کوچِلی مامان کوچِلی هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوتا دخمل🤩❤️ مامان دوتا دخمل🤩❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی