ازمایش سلفری رو همه باید انجام بدن؟

۵ پاسخ

بهتره انجام بدید
همه ی موارد و مشکلات رو دقیق نشون میده
من پیشنهاد میکنم انجام بدید و خیال خودتونو راحت کنید

نگا من سونو انتی رفتم مشکلی نداشت ولی آزمایشش سندروم داون مثبت زده بود رفتم سلفری دادم هنوز جوابش نیومده و تا هفته ۱۵ اینا میتونی انجام بدی

نه عزیزم اونایی که آزمایش ریسک دارن یا میخوان اطمينان بیشتری از سلامت ژنتیک جنین داشته باشن.. مثلا من سنم ۳۵ هستش سلفری دادم که خیالم راحت باشه

اگر شرایط داری انجام بدید عالیه

نه من انجام ندادم ،اگه سونو nt مشکل داشته باشه یا به توی خانواده کسی نقض ژنتیکی یا بیماری خاص داشته باشه میفرستن سلفری

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا دخمل🤩❤️ مامان دوتا دخمل🤩❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شازده خانوم 🩷 مامان شازده خانوم 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری