سلفری همه باید انجام بدن؟

۷ پاسخ

من سلفری انجام دادم
مشکلی نداشتم، یعنی کلا ازمایش غربالگری رو انجام ندادم، مستقیم رفتم سلفری
هم دقیق تره هم جنسیت رو زودتر میفهمی

نه عزیزم

نه نیاز نیست باید دکتر بگه

دکتر من دوتا آزمایش پیشنهاد داد سلفری و ساده سلفری سلامت بودن بچه رو تعیین میکنه ولی هزینش زیاده شاید بعضیا نتونن برن ولی من از هرکجا بود جور کردم رفتم خدارو شکر سالم بود ولی بنظرم به ریسکش نمی ارزه نرفتن

نه بیشتر برا افراد سن بالا میفرستن

برای همه واجب نیست، ولی اکثر خانما برای راحتی خیالشون و رفع نگرانی انجام میدن. اگه شرایطشو داری انجام بده که خیالت راحت باشه❤️

نه اگه کسی فامیل باشه یا تو ازمایش انتی و سونوش مشکلی باشه میگن محض اطمینال سلفری انجام بده

سوال های مرتبط

مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان دوتا دخمل🤩❤️ مامان دوتا دخمل🤩❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری