من سلفری انجام دادم
مشکلی نداشتم، یعنی کلا ازمایش غربالگری رو انجام ندادم، مستقیم رفتم سلفری
هم دقیق تره هم جنسیت رو زودتر میفهمی
نه عزیزم
نه نیاز نیست باید دکتر بگه
دکتر من دوتا آزمایش پیشنهاد داد سلفری و ساده سلفری سلامت بودن بچه رو تعیین میکنه ولی هزینش زیاده شاید بعضیا نتونن برن ولی من از هرکجا بود جور کردم رفتم خدارو شکر سالم بود ولی بنظرم به ریسکش نمی ارزه نرفتن
نه بیشتر برا افراد سن بالا میفرستن
برای همه واجب نیست، ولی اکثر خانما برای راحتی خیالشون و رفع نگرانی انجام میدن. اگه شرایطشو داری انجام بده که خیالت راحت باشه❤️
نه اگه کسی فامیل باشه یا تو ازمایش انتی و سونوش مشکلی باشه میگن محض اطمینال سلفری انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.