آزمایش انومالی رو همه باید انجام بدن؟

۷ پاسخ

انومالی آزمایش نداره ک

اگه سونوی آنومالی خوب باشه دیگه نیازی به آزمایش خون نیست.

من سلفری و انتی دادم همه عالی باز الفاپروتئین خالی هم دادم

نه انتی خوب باشه نمیفرستن...منم فقط سونو دادم ۱۸هفته آزمایش نبود

بله صد درصد واجبه

اره عزیزم

نه گلم همه دکترا نمیفرستن

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم 🩷 مامان شازده خانوم 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری