همه آزمایش آنومالی باید بدن؟ دکتر دستورشو واسم یه ننوشت

۵ پاسخ

اره عزیزم بهشون یادآوری کن
واسهدمن انومالی و اکو قلب باهم نوشت

دکتر من وقتی آزمایش آن تی خوب بود دگ آزمایش انومالی نفرستاد فقط گفت سنو انومالی مهم

اره عزیزم واجبه شاید یادش رفته

نه لازم نیست واسه منم ننوشت

فراموش کرده بله همه باید بدن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان جون🫰🏻🩷 مامان جون🫰🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری