۷ پاسخ

نرماله

خوبه برای پسرمن ۴.۵ بود

سلام موردی نداره

نرماله
۴ به بالا نیاز ب داروهست

نرماله

فکر کنم خوبه من زیاد سر در نمیارم ولی با توجه ب اینکع خودم هی انجام میدم عددش نرماله

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی
مامان قند عسل🥰 مامان قند عسل🥰 ۴ سالگی
مامان آواوتوراهی مامان آواوتوراهی هفته بیست‌وسوم بارداری