۲ پاسخ

نتیجه کلی خوب است و عفونت ادراری ندارید.
⚠️ تنها مورد قابل توجه: افزایش خفیف WBC و مقدار جزئی خون است که معمولاً اهمیت جدی ندارد مگر اینکه:

سوزش ادرار

تکرر

درد زیر شکم یا پهلو

ادرار بدبو


داشته باشید.

میشه تاپیک قبلی منو ج بدید

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی
مامان قند عسل🥰 مامان قند عسل🥰 ۴ سالگی
مامان آواوتوراهی مامان آواوتوراهی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۴ سالگی