سلام مامانا کسی میتونه این آزمایش ترجمه کنه ممنون میشم

تصویر
۳ پاسخ

ازمایش خون واس چکاب

خداروشکر همش نرماله

بفرما.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی
مامان آواوتوراهی مامان آواوتوراهی هفته بیست‌وسوم بارداری