توروخدا کسی می‌تونه اینو تفسیر کنه بگه

تصویر
۴ پاسخ

نتایج ازمایشاتشو زده نرمال
تشخیص هم تشنج تحریک شده در اثر تب
احتمال غش هم رد شده
توصیه کرده نوار مغزی انجام بدید
درمانم زده مصرف داروی رهاکین با دوز ۲۰۰ و استفاده از ویتامین د۳

میشه درخواست بدین

شرح حالشو نوشته که سابقه تشنج تب دار داشته که هرسال تکرار می شود اخرین موردش یک هفته پیش بود

تشنج در اثر تب داشته؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی
مامان قند عسل🥰 مامان قند عسل🥰 ۴ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۴ سالگی