۳ پاسخ

دختر من فرنی نمی خوره کلا ، ولی سیب که می پزم توش گلاب می ریزم خوشبو و خوشمزه میشه

من کره و گلاب ریختم چون یبوست داشت دل درد گرفت خانوما گفتن حذفش کن

من که میریزم🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و مهدیار مامان فاطمه و مهدیار ۱۷ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان شایان و سامیار❤ مامان شایان و سامیار❤ ۲ ماهگی