بریم یه سوپ بپزیمممم برا دختری🍜

تصویر
۸ پاسخ

نوش جون کوچولو

ازوقتی غذا میدی یبوست نگرفته؟

نوش جونشششش

اون چیه بین سیب و هویج

زود نبوده برا سوپ و اینا دکتر تازه هشت روز به ویهان اجازه شروع داده

زیاد میپزی ک ..دو وعده بهش میدی یا خودت میخوری باقیشو 😅

نوش جونش باشه

نوشه جونش جانم ❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان دِنیز🍫🐣 مامان دِنیز🍫🐣 ۹ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان لیانا💗 مامان لیانا💗 ۱ سالگی
مامان تازه عروس مامان تازه عروس ۱۷ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی