۸ پاسخ

🫠🫠🫠🫠🫠

تصویر

منم موندم ۹ ماهگیشو چجوری بگیرم حوصلمم نمیشه😑

من این مدلی درست کردم

تصویر

هیچی همین فقط
میخواستم ببرمش آتلیه که جنگ شد
این مدت حتما میبرمش☹️

تصویر

من اتلیه بردم

این برا ۶ ماهگیشه دو سه روز پیش گرفتم ۷ موند ماه دیگه انشاالله

تصویر

امشب بردمش پارک ساده گرفتم

تصویر

خیلی ساده❤️

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نویان❤️ مامان نویان❤️ ۱ سالگی
مامان ماه شب چهارده🌙 مامان ماه شب چهارده🌙 ۹ ماهگی
مامان پسرم ❤️ مامان پسرم ❤️ ۱۶ ماهگی