۱۲ پاسخ

منم خیلی درد دارم ، هر چی بگذره هم بیشتر میشه ، چاره ایی جز تحمل نیست

برا تو درد می‌کنه برا من حس میکنم استخونش شکسته از بس درد دارم نمیتونم راه برم 😂😂

طبیعیه منم همینطورم

هر چی هفتت بره بالاتر بدتر میشه🥲

منم تا 29 هفته درد داشتم از وقتی چرخیده دیگه درد ندارم خدا رو شکر ولی واقعا بد دردی بود 🥴

طبیعیه تحمل کن

دکتر منیزیم داد بهتر شدم

دکترم گفت شیاف بزار .

وااای منممم دارم ،طبیعیه !!

برای منم خیلی درد می‌کنه اللخصوص شبا

من شیاف میزنم بلند شدنی شکمم میبندم

تحمل کن

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وپنجم بارداری