خودش میره دست نزن
عزیزم جوش کنار واژن نبابد بزنی مگر چرکی باشه،اگر چرکی هست خودش میره اما اگر مثل تبخال میمونه به دکتر مراجعه کن ، پماد الکی هم استفاده نکن چون بدترش میکنه
فکر کنم پماد ان ان بزنی اوکی میشه
خوب با اب و صابون بشور
اگر چرکی هستش بترکون
اگر نه که بیخیال
عفونت داری حتما برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.