۵ پاسخ

خودش میره دست نزن

عزیزم جوش کنار واژن نبابد بزنی مگر چرکی باشه،اگر چرکی هست خودش میره اما اگر مثل تبخال میمونه به دکتر مراجعه کن ، پماد الکی هم استفاده نکن چون بدترش میکنه

فکر کنم پماد ان ان بزنی اوکی میشه

خوب با اب و صابون بشور
اگر چرکی هستش بترکون
اگر نه که بیخیال

عفونت داری حتما برو دکتر

سوال های مرتبط