فردا میرم باز نینی رو ببینم 🥰

۶ پاسخ

من همیشه دلتنگ میشدم دکتر سونو مینوشت خوشحال میشدم😍😍
دستگاه سونو هم ضرر نداره اشعه هم نداره من از دکتر پرسیدم بهم خندید گفت اگه بخواد ضرر داشته باشه برای زن باردار هیچوقت دستگاه سونوگرافی وجود نداشت

عزیزم بسلامت من صدای قلب دوتا بچمو ضبط کردم بارداری و چشم انتظاری خیلی دوران قشنگیه😍منکه دلم تنگ شد

زیادش ضرر داره بری عزیزم

زیادی نرو اشعه ضرر داره

چرا دوباره رفتی سونو؟

چه خوب😍🥺

سوال های مرتبط

مامان کیامهر مامان کیامهر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری