واکسن یک سالگی سخته؟ توصیه ای ؟ تجربه ای؟

۱۷ پاسخ

منم فردا نوبت واکسنشه
خیلی از مامانا گفته بودن که راحته
امیدوارم که زیاد اذیت نشه 🥲❤️

اصلا سخت خیلی راحت و سبکه درد و تبم نداره خیالت راحت نیاز به استا هم نیست

بشدت واکسن سبکیه

واااای منو استرس گرفت ده روز دیگه باید منم برم بزنن ولی پسرم از بهداشت می‌ترسه هر وقت رفتم گریه کرده مطمئنم باید سه چهار نفره بگیریمش تا اجازه بده بزنن

سبکه نگران نباش من دخترم تو همون اتاق فقط گریه کرد از اتاق واکسن اومد بیرون ساکت شد تو خونه هم راحت این ور اون ور میرفت بازی میکرد

من ۱۰ روز پیش زدم خداروشکر تب اینا نکرد

منم امروز واکسن شو زدم خوب بود اولش فقط درد داشت بعدش اومدیم خونه با بازی کردن از یادش بردم.

وزنش چقدره یه ساله شده؟

اصلا سخت نیس اصلا

ممکنه یک هفته بعد از واکسن تب کنه مراقب باش و نترس

خیلی عالی و راحت بود برای پسرم استا هم ندادم

راحته عزیزم. سبکه و حتی استا هم نیاز نیست

نه سبکه حتی استاهم نیازی نیست

نه خیلی بهتر از قبلیا بود

براي پسرم زدم كهير زد فقط حواست باشه كهير زد تب داشت سريع برسون بيمارستان

خیلی واکسن سبکیه ، برای اکثر بچه ها بدون عوارضه

نه سبکه خواهر فقط من از دیروز ک زدم امروز کم اشتها شده

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان مامان هانا🤍🥺 مامان مامان هانا🤍🥺 ۱ سالگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی