گاهی اوقات درد زیر دل دارم یا حس پریودی
طبیعیه بنظرتون ؟؟

۴ پاسخ

منم اینجوری خیلی میترسم بعدظهر برم پیش دکترم

اره منم اونطورم

بله عزیزم طبیعی است فقط اگه درد شدید داشتی برو دکتر

اره طبیعیهه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد