خانومای رشتی صداهارو‌ میشنوید؟؟🙁

۱۱ پاسخ

امشب چند شهر پدافند ها فعال بود من خودم شیرازم از سر شب همینجوری میزدن.بعدم‌مثل اینکه اسلامشهر تبریز. و رست و شمال تهران هم پدافندها مشغول بودن

اخبار گفت دارن پدافند تست میکنن نگران نباش

اره گلی میشنیدیم

صداپدافند ریزپرنده هارو دارن میزنن

ارههه خیلی صدا میاد😔😔

درخواست میدی گلم

وا مگه تموم نشده جنگ

چجوری صدا میاد

اره میشنوم صدای پدافنده ریز پرنده میزنن
اینا داخلین جاسوسن

مگه آتش بس نشده🥺

جنگ تموم شده استرس به خودت ندا

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میران👶🏻🩵 مامان میران👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد