خانومای رشتی پیش دکتر فاطمه حاجی هادی رفته کسی؟

۲ پاسخ

اصلا آدم پولکی نیست خیلی مهربونه منکه ازش راضی بودم بقیه بیماراشم می‌پرسیدم راضی بودن

من رفتم کارش حرف نداره خیلی مهربونه و دلسوزه کلی وقت می‌ذاره هر سوالی داشته باشی جواب میده سزارینمم اون انجام داد عالی بود

سوال های مرتبط

مامان حسین و هامین ❤️ مامان حسین و هامین ❤️ هفته سی‌ویکم بارداری