خانومای رشتی
سونوگرافی ونوس خوبه؟

۱ پاسخ

من نرفتم ولی سونوگرافی کیمیا عالیه من بغیر ازاونجا چند جا دیگه رفتم هم گرونتر بود هم بد اخلاق تر.ولی کیمیا برای انتی رفتم اینقد برام وقت گذاشت و مهربون بود خوش اخلاق که دیگه تا اخر بارداری همینجا میرم فقط

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری🤰🐣💋🩵 مامان پسری🤰🐣💋🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری