خانومای بندرعباسی سونوگرافی سمیه کریمی خوبه؟

۲ پاسخ

برو کوچه باغی میگفتن خیلی بد اخلاقه ولی من رفتم خیلی خوب بود دستگاه اش پیشرفته اس

سلام میگن کارش خوبه ، ولی من دکترم گفت برم کرم پور

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ویکم بارداری