سلام کسی رفته پیش سونوگرافی کریمی شوشتر ؟ کارش چطوره

۳ پاسخ

بخاطر این شرایط مملکت میترسم برم دزفول . دزفول نیستم

چرا شوشتر یا بابایی برو یا تنور ساز تو دزفول حرف اولو میزنن اندیمشکم اسپید ک من میرم پیشش دستگاهش خیلی پیشرفتس

تو که دزفولی برو سنوگرافی بهزادی خیلی کارش خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری