خانومای رشتی
انومالی پیش کی برم

۹ پاسخ

البرز ساختمان دانا

سونوگرافی البرز رفتم خوب بود.سونوگرافی سمیه جودکی هم خیلی خوش اخلاق بود.جفتشون عالیه.ادرس واطلاعاتتشون گوگل بزن میاره

منم آن تی همه چیز خوب بود،بهم گفت سلفری هم باید بدی،رفتم ۷.۳۰۰دادم کونم سوخت

منم موندم کجا برم

من پیش سیمین آزاد بخش رفتم
ولی بهت توصیه نمیکنم بری پیشش چون خیلی معطلی داره هم خیلی بداخلاقه

دکتر نگفت کجا بری؟

دکتر صدیقه بصیرجعفری ساختمان پزشکان آتیه

من پیش دکترنجمه قرانی میرم خیلی خوبه خوش اخلاقه

برو سونوگرافی البرز ساختمان دانا دکتر خوبیه خیلی هم دقیقه

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری