خانومای کرمانی سونو آنومالی پیش کی رفتین چه قیمت بوده؟

۶ پاسخ

عاطفه مغفوری 6700 شد

عبادزاده تا۳تومن میشه

محیا ضیا عزیزی رفتم ۶۷۰۰😑

من پیش دکتر جوانمرد رفتم انومالی و سونو داپلر شد ۵۷۰۰

تو بیمارستان راضیه فیروز خانمه میگفت نزدیک دوتومن شد

من مقصودی رفتم.
آزاد ۶۴۰۰ شد چون هنوز بیمه تکمیلی ها قرارداد سال جدید نبسته بودن مجبور شدم آزاد بپردازم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وپنجم بارداری