خانومای ساوه ای سونوگرافی تابش خوبه یا اسداللهی؟؟؟

۴ پاسخ

اسدالهی

اسداللهی عزیزم . خدا وکیلی تو ساوه یه نفر جدید میاد فکر میکنن خیلی خوبه .من دارم خطا های سونوگرافی رو روزانه تو محیط کارم میبینم .قطعا اسداللهی از همه بهتر و دقیقتر کارش تمام پزشکا بیمارستان اینو میگن

تابش بهتره اسداللهی خطا هاش زیاد شده

صد در صد اسداللهی
حتی دکتر من که قم هست هم شناخت داره روش و تاییدش میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی