اسدالهی
اسداللهی عزیزم . خدا وکیلی تو ساوه یه نفر جدید میاد فکر میکنن خیلی خوبه .من دارم خطا های سونوگرافی رو روزانه تو محیط کارم میبینم .قطعا اسداللهی از همه بهتر و دقیقتر کارش تمام پزشکا بیمارستان اینو میگن
تابش بهتره اسداللهی خطا هاش زیاد شده
صد در صد اسداللهی
حتی دکتر من که قم هست هم شناخت داره روش و تاییدش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.