کاچی خوردن تو هفته من خطرناکه؟

۵ پاسخ

من از اول بارداری تا حالا دو بار خوردم
زعفرون نزن

اره نخور،ممکنه دردت بگیره

بهتر گرمی نخوری

من از اول بارداریم خوردم😐

خیر بخور نوش جونت ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد