۷ پاسخ

غربالگری دوم برا بعضی ها مینویسن با ازمایش ولی کسی که کلا ریسک و ازمایش اولش نرمال باشه نمیدن معمولا

همه میدن عزیزم حتی اگ وضعیت نرمال باشه منم دادم خیلی بهتره دادنش ۹۰ درصد احتمالات بالا میره آزمایش انومالی رو باید ۱۶هفته بری بدی واس من ی ماه پیش شد ۳ ملیون ولی واقعاخوبه دادنش

بله ۱۳۰۰

ن ازمایش دگ ای تو اون هفته نیس

احتمال برا جنسیت نداد

بعد انتی دیگ آزمایشی نیس عزیزم مگر اینکه دکترت گفته باشه ۱۸هفتگی‌سونو انومالی باید بدی

ببین همون روز ک سونو انجام دادی با جواب سونو باید بری ازمایشگاه برای انجام آزمایش ان تی هزینه آزمایشش آزاد من انجام دادم یک ماه پیش حدود ۱۵۰۰ شد
بعد اون دیگ آزمایش نداره ک

سوال های مرتبط

مامان الای مامان الای هفته نوزدهم بارداری
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی