بعد از چهارروز تاخیر🩸🩸

۶ پاسخ

من بعداز۸روزشدم .هیچوقت یکبارم عقب نمیافتاد.گفتم ۱۰۰درصد حامله م .ولی نشد

کاش منم بشم از این بلاتکلیفی در بیارم

مثل منننننن

پریودت منظم بوده؟

😂💔شانس ما

ای بابا 🥲

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🐣 مامان معجزه خدا🐣 هفته سیزدهم بارداری
❤مامان وروجکا❤ ❤مامان وروجکا❤ قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
مامان  آینده🐣 مامان آینده🐣 قصد بارداری