بعد از 15روز تاخیر سلام پریودی.....🩸 😂🙋🏼‍♀️

۹ پاسخ

اوه
چقدر زیاد😄

شما این ماه آمپول زدی

من دیروز خدافزی کردم باهاش باز الان اومد یع سلام کوچولو دادو رف 😪

من که ۲۸ روزه نشدم😂😂آمپول هم میزنم نمیشه

من چی بگم ک تقریبا ۴۰ روز ک خونریزی دارم 🥲😕

ماهم امروز چهارصبح باهم سلام و علیک کردیم😂

دلم برای پریودی تنگ شده😂😂

اخه😂

سلام پریودی بر تو😊😊😊

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
شکوفه‌ی مادر شکوفه‌ی مادر قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
مهسا مهسا قصد بارداری
👑(الله)👑 👑(الله)👑 قصد بارداری