خانوما من پسرم یبوست داره چکار کنم

۱ پاسخ

اگه خیلی اذیته شیاف گلیسرین برای نوزاد از داروخانه بگیر یه دونه براش بزار ….هر روز نذاری روزی که خیلی اذیت بود و پی پی نمیکرد بزار گفته دکتره اینا همش

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی