۱ پاسخ

عزیزم اگر شیرخشک میخوره برو دکتر عوضش کن چون بشدت نفخ زا هستش مخصوصا نان مرتب با روغن زیتون ولرم کمر و شکمشو چرب کن

سوال های مرتبط