۶ پاسخ

من میوه میدم غالبا
مویز میدم

من پسته بادام نخودچی کشمش تخمه و میوه میدم
البته اینطوری کنار هم نه جداجدا میدم مثلا نخودچی ببینن مویز نمیخورن

نوش جون علیسان کوچولو😋

نوش درخوایت میدی

همه اینو میخوره؟

پسر من اجیل نمیخوره اصلا نوش جونش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی
مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی
مامان 𝐻☯𝓈𝓈𝑒𝒾𝓃 مامان 𝐻☯𝓈𝓈𝑒𝒾𝓃 ۲ سالگی