۴ پاسخ

عزیزم علائم ربطی به جنسیت ندارن

ربطی نداره

نه ربطی نداره بخاطر هرمون های بدنت هست که توی دوره ی بارداری بیشتر ترشح میشه. منم سردرد خیلی دارم خرما میخورم خوب میشم

پسره معمولا

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام رضا مامان هدیه‌امام رضا ۵ ماهگی
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته دهم بارداری
مامان چراغ دل مامان چراغ دل هفته سیزدهم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی