۵ پاسخ

خوبه ولی قطع ک کردم باز همین شد

والا من میدادم تاثیری نداشت خیلی

دخترم حساسیت دارع بش

اره خوبه من سالی یک بار میدم بمدت یک ماه سیستم ایمنی تقویت میشه واسه قد و مو هم عالیه

من دادم ب شدت پسرم یبوست گرفته بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری