۱۰ پاسخ

ببین دکترت باید تشخیص بده خوبه یا نه. من چند ماه پیش توی ۵ هفته بتا دادم ۶۴۲ بود دکترم گفت کمه داره سقط میشه دوروز بعد تکرار کردم ۲۱۲ شد و بعد چند روز سقط شد. دکترت بر اساس چیزهایی ک ازت متوجه میشه میگه خوبه یا نه. یکی با بتای ۲۰۰ توی ۵ هفته هم اوکیه یکی با بتایی ۱۵۰۰ هم مشکل داره

واسه منم دعا کن امروز جواب ازمایشم میگیرم

من بچه اولم بتام1500بود ماشاله بزرگ شده4سالش شده

توهم مث ازمایش اول من تیتر ندادی فقط بتا برا من نوشتخ بود ۱۰۰ بعد دو روز تکرار کردم ۹۰۰
اینم نوشته بیشتر از ۵۰۰ ننوشته فقط ۵۰۰
ینی شاید ۷۰۰ باشه شاید ۹۰۰

دوستای عزیزم گروه زدم روبیکا مامانای باردار و خانمای اقدامی
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم
@Yasmn___1382

عزیزم چند روز تاخیر داشتی؟

مبارکه
اخرین پریودت کی بوده؟

مبارکه عزیزم

آره عزیزم خوبه

مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری