سلام خانما بارداری پوچ حه علایمی داره

۲ پاسخ

علائم خاصی نداره همون علائم بارداری معمولیه اون خارج از رحمه که علائمی مثل درد یکطرفه شکم یا خونریزی و لکه بینی داره حتی این علائم تو بارداری معمولی هم پیش میاد
تنها راه فهمیدنش هم سونو و ازمایش بتا ست اما نهایتا همون سونو تشخیص میده

🟣  درمان ناباروری خانمها وآقایان
تعیین جنسیت [ پسرزایی و دختر زایی]

⚜ با داروهای گیاهی (محلی)🫙🍯

حاج خانم داوودی  بالای ۳۵سال تجربه✔️
به روش سنتی   💯
                            
✅  بامدارک پزشکی و نتایج بالا درکانال💥 

تماس : 09305476930 مشاوره رایگان✅

🦋  آیدی:    @nabarvariii9
➖➖➖➖➖➖➖➖
📍 کانال روبیکا:
https://rubika.ir/joinc/CDAIBJGC0JBSYGUPQSTECCERGDUFPSGC
➖➖➖➖➖➖➖➖
📍کانال ایتا
https://eitaa.com/nabarvari9
📍گروه واتساپ
https://chat.whatsapp.com/DuF3pmM2Kxp8xjVqpZWMS3
🔷درمان تمام مشکلات خانمها : تخمدان /کیست/ فیبروم/میوم/انسداد لوله / سردی رحم / عفونت  .......

🔷مشکلات آقایان :  اسپرم  [ تعداد _ جهش_ تحرک ] و اریکوسل /زودانزالی / عفونت / سردمزاجی.....* با داروهای گیاهی دست ساز*
حاج خانم داوودی
با نتایج بالا  عکس قبل و بعداز بارداری ورضایتها  ✅
       ارسال به سراسر کشور 🚎 ✈️
🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳

سوال های مرتبط