کیدی لاکت رو چجور بدم پسرم ؟؟ روزی یدونه بدم ؟؟

۵ پاسخ

پروکید بده بهتره

با ماست نده من پسرم دادم همه رو بالا آورد با سوپ یا آبمیوه بهتره

دخترم‌اسهالش شدید بود دکتر گفت روز ی دوبار

آره روزی یه ساشه

با ماست قاطی کن بده روش نوشته با آب قاطی کنین

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان نی نی 😍 مامان نی نی 😍 ۲ سالگی