پودر کیدی لاکت را چطور بدم؟

۳ پاسخ

من دووعده صبح وشب میدادم طبق نظردکترش.توماست شیر آبمیوه یاآب خالی بریز.البته دکترش گفت تو چیزای گرم نریز حتما سردباشه.دخترمن ماست خیلی دوست داره .باماست قاطی کردم دادم راحت خورد

من توی شیرخشک میریختم بهش میدادم

یخچالیه بعد درست کردن نباید خیلی بیرون بمونه باید سریع بخوره تو یه قاشق ماست بریز که سریع بخورتش اگه ماست دوست داره

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان سنا مامان سنا ۱۷ ماهگی