۱ پاسخ

برامنم یباراینجوری بوددکترگفت گلوش عفونت داره وشربت نوشت خوب یادم نیس فک کنم اموکسی نوشت

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی